Monday, March 10, 2008

AVIA - TOUR

Branch Manager

Minimum 5 years expeirnece in travel industry

Ticketing & managerial skill background preferred

 

Operation Manager

Min 5 years experience in tour operation preferable with supervisory / managerial skill

 

Ticketing Staff

Tourism academic background

Min 1 year working experience in ticketing department

 

Operation Staff

Min 1 year experience in tour operation

 

Incentive Staff

Min 2 years experience in incentive tour operation

Fluent in English (oral & written), Mandarin will be advantage

 

Senior Sales

Min 2 years experience in travel industry

Have good networking skills and loyal existing clientele

Have own vehicle will be advantage

 

Programmer

Min 1 year experience in PHP, XML programming

Understand the use of database

Knowledge and experience in networking will be advantage

 

IT Supervisor

Min 2 years experience in IT related industry

Excellent skill and knowledge in network and hardware

Programming ability in PHP is advantage

 

General requirements

Pleasant and mature personality

Fluent in English

Able to work under pressure

Able to work as a team

Manager position will need to have excellent networking skills and existing loyal clientele

 

HRD Avia Tour

Jl. Bungur Besar No. 45 Jakarta 10610

Email : hrd@avia-tour.com

 

Not later than 5 days after this advertisement

No comments: