Friday, November 9, 2007

TOUR & TRAVEL COMPANY

A reputable tour & travel company is challenging dynamic & high –achieving professionals to join the team as :

 

1. Outbound Tour Manager (OTM)

2. Hotel & Package Dept. Manager (HPM)

3. Branch Manager (BM)

4. Finance & Accounting Manager (FAM)

5. Ticketing Supervisor ( TM )

6. Ticketing Staff – Airlines (TS)
7. Finance & Accounting Staff (FAS)

 

Qualifications :

* Min 3 years exp. As manager in related field (1-4).

* Min 3 years exp. As supervisor in related field (5).

* Min 2 years exp. In related field (5-6).

* Age max 35 (1-4), age max 30 (5-7).

* Edu. Min. SMIP, D3 is advantage (1,2,3,5,6).

* Edu min S1 (4), Edu min D3 (7).

* Has strong leadership skill & fluent in english (1-5).

 

Send your application letter, CV & recent photograph to :

PO BOX 3894 JKP 10038

 

(please write the position code in top left corner of the envelope) not later than 1 week.

No comments: